Szkolenia

Fitness Clinic / Szkolenia

Szkolenia

Proponowane przez nas szkolenia/warsztaty

SPRZEDAŻ W KLUBIE

Szkolenie po którym każdy uczestnik będzie znał zasady jakim rządzi się sprzedaż , schematy dlaczego ludzie kupują oraz nauczy się jak dział sprzedaży zorganizować i kontrolować .

Dodatkowo , co najważniejsze , poznane KROKI SPRZEDAŻOWE wraz z nami przećwiczy w praktyce .

Nauczymy Cię jak analizować każdą osobę pod kątem jego potrzeb , jak dobierać i prezentować  najtrafniejsze rozwiązania tak aby rozwiewać obiekcje klienta .

Posiadając dział sprzedaży w klubie zostawisz konkurencję w tyle .

CZAS TRWANIA – 24h

MAKSYMALNA GRUPA – 10 osób

KOSZT SZKOLENIA – USTALANY INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD ILOŚCI UCZESTNIKÓW

ZAMÓW – arek@fitnessclinic.pl lub adrian@fitnessclinic.pl

JUŻ DZISIAJ ZGŁOŚ SWOICH PRACOWNIKÓW NA SZKOLENIE !

ORGANIZACJA PRACY MANAGERA KLUBU

Dobre prosperowanie klubu fitness w dużej mierze zależy od sprawnej organizacji .

Podczas tego szkolenia dostarczamy obszerną wiedzę jak usystematyzować pracę managera i jego pracowników w klubie . Szkolenie oparte jest na sprawdzonych procedurach i systemach zarządzania w branży fitness .

CZAS TRWANIA – 16h

MAKSYMALNA GRUPA – jeden na jeden

KOSZT SZKOLENIA – USTALANY INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD ILOŚCI UCZESTNIKÓW

ZAMÓW – arek@fitnessclinic.pl lub adrian@fitnessclinic.pl

Zapoznamy Cię z kwestiami kontrolingu i raportowania tak abyś nauczył się analizować swoją pracę i wyciągać wnioski .

CUSTOMER SERVICE DLA PRACOWNIKÓW

Idealny OBSŁUGA KLIENTA zależy od świadomych , wyszkolonych i zmotywowanych pracowników .

Sukces w twoim klubie zależy od idealnej OBSŁUGI KLIENTA.

Każdy uczestnik szkolenia pozna sprawdzone modele zachowań charakterystyczne dla obsługi klienta. Pozwolimy tobie przeżyć jeden dzień oczami twojego klienta aby wznieść twoją świadomość na wyższy poziom.

CZAS TRWANIA – 8h

MAKSYMALNA GRUPA – 10 osób

KOSZT SZKOLENIA – USTALANY INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD ILOŚCI UCZESTNIKÓW

ZAMÓW – arek@fitnessclinic.pl lub adrian@fitnessclinic.pl

Jest to idealne szkolenie dla pracowników każdego szczebla .

WARSZTATY (SZKOLENIE) DLA WŁAŚCICIELI, INWESTORÓW, MANAGERÓW KLUBÓW

Planujesz otworzyć klub fitness ? A może jesteś inwestorem i niekoniecznie orientujesz się w branży fitness ?

W takim razie to szkolenie jest właśnie dedykowane dla Ciebie .

Uczestnicy szkolenia poznają zasady organizacji pracy w klubach z sektora fitness i wellness, zasady i procedury „targetowania” pracowników , dowiedzą się jak zaplanować budżet klubu na kwartał , sezon , rok . Przedstawimy Ci narzędzie zarządzania zasobem ludzkim oraz systemy raportowania .

CZAS TRWANIA – dobierany indywidualnie

MAKSYMALNA GRUPA – dobór indywidualny

KOSZT SZKOLENIA – ustalany indywidualnie

ZAPYTAJ O WIĘCEJ – arek@fitnessclinic.pl lub adrian@fitnessclinic.pl

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY .

MOWA CIAŁA W BIZNESIE

Dzięki obecności na tym szkoleniu nauczysz się rozpoznawać znaki komunikacji niewerbalnej oraz mowę ciała twoich współpracowników , klientów i przede wszystkim swoją własną . Dzięki czemu będziesz mógł dostosować strategię negocjacji do zmieniających się warunków oraz z łatwością odczytasz co tak naprawdę chce ci przekazać twój rozmówca. Poznasz techniki wywierania wpływu na innych.

Czy wiesz , że MOWA CIAŁA oraz TON GŁOSU decydują w znacznej mierze o powodzeniu twoich negocjacji  ?

CZAS TRWANIA – 4h

MAKSYMALNA GRUPA – 10 osób

KOSZT SZKOLENIA – USTALANY INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD ILOŚCI UCZESTNIKÓW

ZAMÓW – arek@fitnessclinic.pl lub adrian@fitnessclinic.pl

JUŻ DZIŚ ZAINWESTUJ W ROZWÓJ SWOICH PRACOWNIKÓW .

ORGANIZACJA PRACY TRENERA PERSONALNEGO – JAK PROWADZIĆ TRENING

Zapraszamy na dwu dniowe szkolenia dedykowane specjalnie dla trenerów personalnych .

W dniu pierwszym zagadnienia teoretyczne będą obejmować m.im. :

  1. Jak wygląda zarządzanie w klubie fitness w PL vs USA / UK
  2. Co w rzeczywistości jest produktem trenera personalnego?
  3. Jak powinien myśleć trener , jak analizować pod kątem potrzeb klienta , jak tworzyć własną ofertę i efektywnie ją prezentować ?
  4. Jak kreować własną markę , gdzie pozyskiwać potencjalnych klientów ?
  5. Poznasz techniki komunikacji i zamykania sprzedaży , dowiesz się jak budować długoterminowe relacje trener – klient.
  6. Nauczysz się planować swoją pracę krótko i długoterminowo .

W dniu drugim zagadnienia prezentowane w praktyce będą obejmować m.im. :

  1. Mowa ciała , jak efektywnie komunikować się z klientem?
  2. Jak prowadzić trening z psychologicznego punktu widzenia , spojrzysz oczami trener – klient ?
  3. Czego należy się wystrzegać podczas prowadzenia treningów – etyka pracy trenera ?
  4. Warsztaty z wykonywania analizy potrzeb i prezentowania oferty aby odnieść skutek ?

Czas trwania: 2 dni (pierwszy Teoria , drugi praktyka)